طراحی سایت پزشکی
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار
طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی یکی از نمونه سایت هایی است که تجارت گستر به طراحی آن فعالیت داشته و نمونه کارهای بسیاری در این زمینه ارائه نموده است . در ادامه به لزوم طراحی سایت برای پزشکان می پردازیم .
با گسترش روز به روز استفاده از اینترنت راه اندازی و طراحی یک وب سایت برای انواع مشاغل امری لازم و ضروری تلقی می شود . یکی از مشاغل بسیار با اهمیت در جوامع صنف پزشکی می باشد. روزانه تعداد زیادی از مردم با جستجو در اینترنت به دنبال آشنایی با انواع بیماری و روش های درمانی آن ها هستند . همچنین به دنبال یافتن اطلاعاتی از بیماری های اطرافیان خود هستند و وجود سایتی در این زمینه که اطلاعات کاملی در اختیار قرار دهد می تواند برطرف کننده نیاز قشر زیادی از مردم باشد .

 

امکانات طراحی وب سایت پزشکی :

1- نوبت دهی آنلاین :

با طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی ، بیماران می توانند با مراجعه به سایت و مشاهده زمان های خالی برای هر پزشک ، زمان مورد نظر خود را رزرو نمایند . که این امر با توجه به دسترسی در هر ساعت از شبانه روز به سایت و عدم نیاز به مراجعه حضوری بسیار مطلوب می باشد . همچنین در وقت پزشکان نیز صرفه جویی می شود زیرا پروسه نوبت دهی دیگر وجود نداشته و بیماران به راحتی خود این کار را انجام می دهند .
سایت نوبت دهی پزشکی طراحی شده توسط تجارت گستر به جدیدترین تکنولوژی مجهز بوده و از امکانات بالایی برخوردار است ، همچنین از رابط کاربری ساده ای برخوردار می باشد .

2- خدمات مشاوره :

با راه اندازی خدمات مشاوره در سایت پزشکان ، بیماران می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری از خدمات مشاوره ای پزشکان در اقصی نقاط کشور بهره مند شوند . بسیاری از بیماران تنها برای استفاده از مشاوره پزشکانی که در شهری خارج از محل سکونت شان است مجبور به مسافرت می شوند ، که علاوه بر خطرات ، هزینه هایی هم در بردارد .
در سامانه طراحی وب سایت پزشکی می توان سیستم مشاوره رایگان و یا حتی با پرداخت حق مشاوره راه اندازی نمود که از مناطق دور هم به راحتی بتوان دسترسی داشت .

منبع و ادامه : طراحی سایت پزشکی





:: برچسب‌ها: طراحی سایت پزشکی , طراحی وب سایت پزشکی , طراحی سایت پزشکی در تبریز ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: